9 de set. 2013

PRESENTACIÓ DEL PRIMER VOLUM "ESTRELLES" de la col·lecció "el Sampler Quilt"

Bon dia !

Avui us vull presentar un projecte que em fa molta il·lusió compartir amb tots vosaltres.

Des de fa uns mesos, la Montse Saborit (d'Osona serveis editorials) i jo mateixa, estem treballant en unes guies d'autoaprenentatge de patchwork. L'objectiu, és editar 12 guies amb les quals poder guiar a les persones que ja coneixen el patchwork o bé que s'hi volen iniciar a poder aconseguir cosir un sampler quilt.


Diumenge dia 15 de setembre, a les 12 del migdia, al vestíbul de l'Ajuntament de Calldetenes, presentem la primera guia d'aquesta col·lecció "estrelles".

I m'agradaria molt i molt, que tots i totes vosaltres m'acompanyessiu. 

Aquí podeu trobar el cartell informatiu de la presentació :

PRESENTACIÓ "ESTRELLES" Col·lecció Sampler quilt

Aprofitant l'ocasió, us presentarem la nova pàgina web del Taller de l'Eva que poperament activarem: www.tallerdeleva.com

Fins diumenge !!


1 comentari:

Sarah ha dit...

Bona nit, voldria saber si el llibre el vendreu a la botiga i el preu, ja que m'ha sigut impossible venir a la presentació. Moltes gràcies!